Παρασκευή 19 Ιουνίου 2026

🎓 ΓΙΟΡΤΗ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΗΣ 🎓


🎓 ΓΙΟΡΤΗ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΗΣ 🎓       

     Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Γυμνασίου Σούδας έχει τη χαρά να σας προσκαλέσει στη Γιορτή Αποφοίτησης των μαθητών και μαθητριών της  Γ ' Γυμνασίου !

 Η γιορτή θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 25  Ιουνίου 2026 και ώρα 19:30 στο προαύλιο χώρο του σχολείου μας.

 Ελάτε να γιορτάσουμε μαζί το τέλος μιας όμορφης σχολικής διαδρομής και την αρχή νέων ονείρων και προκλήσεων για τους αποφοίτους μας.

Η παρουσία σας θα μας τιμήσει ιδιαίτερα και θα δώσει ξεχωριστή χαρά στα παιδιά μας !

Σας περιμένουμε όλους για μια βραδιά γεμάτη χαμόγελα, συγκίνηση, μουσική και όμορφες αναμνήσεις !


 Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου σας καλεί να συμμετέχετε στην οργάνωση του μπουφέ στο τέλος της γιορτής με ό,τι κέρασμα επιθυμείτε !


Με εκτίμηση,

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Γυμνασίου Σούδας

 

Τετάρτη 17 Ιουνίου 2026

Move It Now - Ας Κινηθούμε Τώρα

 Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 5 Ιουνίου 2026, στο Θέατρο «Μίκης Θεοδωράκης», το 1ο Φεστιβάλ Σχολικών Δράσεων Κινητικότητας και Εκπαίδευσης «Move It Now – Ας Κινηθούμε Τώρα», η μεγάλη γιορτή κορύφωσης μιας πρωτοβουλίας, που κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς ένωσε σχολεία, εκπαιδευτικούς, μαθητές, φορείς, συλλόγους, υπηρεσίες και την τοπική κοινωνία γύρω από την οδική ασφάλεια, τη βιώσιμη κινητικότητα, την ενεργό πολιτειότητα και τον σεβασμό στον δημόσιο χώρο.

Το σχολείο μας εκπροσωπήθηκε από τις μαθήτριές μας Ηλιάδη Λυδία και Παπαδοπούλου Ευθυμία της Γ'Γυμνασίου, οι οποίες διάβασαν επιστολή προς τον Δήμαρχο Χανίων κ. Σημανδηράκη και την παρέδωσαν στον Αντιδήμαρχο Χανίων κ. Βαρδάκη. 






Πέμπτη 11 Ιουνίου 2026

Πλατεία Σούδας - Ανάπτυξη δράσεων ενεργού πολιτειότητας στο πλαίσιο της Τοπικής Ιστορίας Τμήμα Γ3

Ανάπτυξη δράσεων ενεργού πολιτειότητας στο πλαίσιο της Τοπικής Ιστορίας 

Τμήμα Γ3

Πλατεία Σούδας 

Κινηματογραφική Ομάδα 2025-26 - Ολες οι δράσεις



Στην κινηματογραφική ομάδα του σχολείου μας, φέτος, γνωρίσαμε το έργο και την προσωπικότητα του Μίκη Θεοδωράκη και εστιάσαμε στην σχέση του με την Κρήτη. 

Πέρα από τις δεκαπενθήμερες συναντήσεις μας, πραγματοποιήσαμε και μια σειρά από βιωματικές δράσεις που θα μας μείνουν αξέχαστες.

Η ταινία μας θα παρουσιαστεί τον Οκτώβριο 2026 στο 14ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Χανίων, αφού υλοποιείται στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού του προγράμματος cineμαθήματα και άμεσα θα αναρτηθεί και στην ιστοσελίδα του σχολείου.

Υπεύθυνες καθηγήτριες

Εμμανουηλίδου Φρόσω- Μουζουράκη Βάσω

https://drive.google.com/file/d/1QhFDs2tctVhPm8uo0LDb_iWCDDHbsoAT/view?usp=sharing



Τετάρτη 10 Ιουνίου 2026

Δράσεις σχολείου

 Το πρόγραμμα «Το Ταξίδι της Τροφής» είναι μια εκπαιδευτική δράση που υλοποιείται στο πλαίσιο της Εθνικής Δράσης κατά της Παιδικής Παχυσαρκίας. Η κα Μαρία Δανδουλάκη είναι η τοπική συντονίστρια και υπεύθυνη εργαστηρίων στην Περιφέρεια Κρήτης.

Οι βασικοί πυλώνες του προγράμματος περιλαμβάνουν:
  • Στόχος: Η ευαισθητοποίηση των παιδιών στη σημασία της υγιεινής και βιώσιμης διατροφής.
  • Δράσεις: Βιωματικά ενημερωτικά εργαστήρια σε σχολικές μονάδες με έμφαση στην καταπολέμηση της σπατάλης . Το παραπάνω πρόγραμμα υλοποιήθηκε στις 26-3-2026 στο σχολείο μας. 
   Στις 3-4-2026 μαθητές του Γ3 επισκέφτηκαν το παραδοσιακό σπίτι Σούδας και με την βοήθεια του κυρίου Φραγκιαδάκη  Ηλία έφτιαξαν λαζαράκια. Άλλοι μαθητές του σχολείου μας είπαν τα κάλαντα του Λαζάρου στην περιοχή της άνω Σούδας. Κάποια από τα χρήματα που συγκέντρωσαν τα  δώρισαν στον φιλανθρωπικό σύλλογο "ο Άγιος Νικόλαος Σούδας".


   Στις 20-4-2026Ο κ. Χρήστος Αλεξόπουλος ο οποίος υπηρετεί ως Υποδιοικητής στον Α΄ Πυροσβεστικό Σταθμό Χανίων, πραγματοποίησε εκπαιδευτική δράση στο σχολείο μας και ενημέρωσε για την πρόληψη πυρκαγιών. Επίσης οι μαθητές γνώρισαν το πυροσβεστικό όχημα και τον εξοπλισμό και το επάγγελμα του πυροσβέστη. 


  Η  εκπαιδευτικός του 1ου ΕΠΑΛ Χανίων κ. Καλαϊτζάκη Έρση   στις 29-4-2026 ενημέρωσε τους μαθητές της Γ γυμνασίου για την λειτουργία των ΕΠΑΛ Χανίων, τις ειδικότητες και τους τομείς και τις δυνατότητες μετά την αποφοίτησή τους από αυτά. 


  Από τον δικηγορικό σύλλογο οι κυρίες Ατσαλάκη Μαρία και Σιδερά Μαρία, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας του Δήμου Χανίων «Move It Now – Ας Κινηθούμε Τώρα» για την οδική ασφάλεια και τη βιώσιμη κινητικότητα, ενημέρωσαν και ευαισθητοποίησαν τους  μαθητές μας σχετικά με το νομικό πλαίσιο που διέπει την οδική συμπεριφορά και την ασφάλεια.
 

  Τέλος ο κ. Μανώλης Αγγελάκης, προπονητής του τμήματος Κανό-Καγιάκ & SUP του Ναυτικού Ομίλου Χανίων (ΝΟΧ) στις 19 και 20-5-2026  ανέλαβε την καθοδήγηση των παιδιών του σχολείου μας , εισάγοντάς τα στο άθλημα του κανόε καγιάκ μέσω απλών και ασφαλών ασκήσεων.Η δράση του συνδέει τη βιώσιμη μετακίνηση με τη βιωματική άθληση των μαθητών στο υδάτινο περιβάλλον.


    






















Παρασκευή 5 Ιουνίου 2026

Βράβευση της ταινίας 'Χίλια Καλώς Ορίσατε"

 Η ταινία ντοκιμαντέρ του σχολείου μας με τίτλο " Χίλια Καλώς Ορίσατε", απέσπασε το 2ο βραβείο  στον  16ο Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό Ταινιών Μικρού Μήκους«Cinema διάβασες;» στην κατηγορία:  ΓΥΜΝΑΣΙΑ- ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ.

Στον φετινό διαγωνισμό υποβλήθηκαν:

·                185 ταινίες (μυθοπλασίας, τεκμηρίωσης, animation)

·                90 ταινίες από σχολεία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης

·                95 ταινίες από σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

·                59 αφίσες

·                32 μουσικές συνθέσεις


Χίλια Καλώς Ορίσατε



Δευτέρα 25 Μαΐου 2026

Παρασκευή 1 Μαΐου 2026

Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας 2026

Με ενθουσιασμό και αγωνιστική διάθεση, το Γυμνάσιο Σούδας συμμετείχε στο φετινό Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας στο Πνευματικό Κέντρο Χανίων στις 29/4 και 30/4, παρουσιάζοντας ένα project ρομποτικής που συγκέντρωσε το ενδιαφέρον των επισκεπτών, καθώς συνδύαζε την τεχνολογία του αυτοματισμού με τον υγιή ανταγωνισμό και τη διασκέδαση.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β’ Γυμνασίου, με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού Πληροφορικής κ. Χειλουδάκη Δέσποινας, αξιοπιώντας τα ρομποτικά πακέτα της Nezha και τις πλακέτες micro:bit, κατασκεύασαν δύο ρομπότ τα οποία ελέγχονταν πλήρως ασύρματα.

Για την υλοποίηση αυτή, χρησιμοποιήθηκαν επιπλέον δύο πλακέτες micro:bit που είχαν τον ρόλο των χειριστηρίων, επιτρέποντας στους μαθητές να κατευθύνουν τα ρομπότ τους εξ' αποστάσεως.

Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες, που με το μεράκι και τη δημιουργικότητά τους, απέδειξαν ότι η τεχνολογία μπορεί να είναι εξαιρετικά διασκεδαστική.

Οι μαθητές/ριες που συμμετείχαν στο Φεστιβάλ ήταν οι εξής: Δομένικος Αριστείδης (Β1), Μανετάκη Καλλιρρόη (Β2), Μάνος Νίκος (Β2), Μπιλιώνη Δήμητρα (Β2), Νταγκουνάκη Ίριδα (Β2), Νταμπούρης Θοδωρής (Β2)