🎓 ΓΙΟΡΤΗ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΗΣ 🎓
Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Γυμνασίου Σούδας έχει τη χαρά να σας προσκαλέσει στη Γιορτή Αποφοίτησης των μαθητών και μαθητριών της Γ ' Γυμνασίου !
Η γιορτή θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 και ώρα 19:30 στο προαύλιο χώρο του σχολείου μας.
Ελάτε να γιορτάσουμε μαζί το τέλος μιας όμορφης σχολικής διαδρομής και την αρχή νέων ονείρων και προκλήσεων για τους αποφοίτους μας.
Η παρουσία σας θα μας τιμήσει ιδιαίτερα και θα δώσει ξεχωριστή χαρά στα παιδιά μας !
Σας περιμένουμε όλους για μια βραδιά γεμάτη χαμόγελα, συγκίνηση, μουσική και όμορφες αναμνήσεις !
Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου σας καλεί να συμμετέχετε στην οργάνωση του μπουφέ στο τέλος της γιορτής με ό,τι κέρασμα επιθυμείτε !
Με εκτίμηση,
Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Γυμνασίου Σούδας

